Sommar i bilder del 1

Väljer ut de 20 bästa bilderna från min sommar, nu 10 :)
Fin gul blomma :)
Typiskt gotländskt...
Vitt! Haha, vet inte vad jag riktigt ska säga om denna, vad tycker ni? :)
Jag är sjukt nöjd med denna bilden, den är riktigt cool tycker jag!
Visst liknar det nåt bär? Det tycker jag ilf. Det är ilf inget ätbart...
På Gotland där vi bodde och på andra ställen också var det vit sten! Jättefint!
Underbart <333
Sommar, mina randiga snygga flipflop, :D
Blomman blåeld, fint namn, och havet bakom, vacker!
Säg gärna vad du tycker om bilderna, vilken är din favort? :D
Imorgon får ni del 2!
Ha det bäst, tjao <3

Kommentarer
Postat av: elsa:D

jaa!:D
men jag blir 14!
Jag är 98-08-08!:D

2012-08-06 @ 20:28:01
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0