Sommar bilder del 2

Resten av bilderna, 10 stycken :)
Heej :D
Under vattnet på Gotland så fannas det många fossiler. På Gotland finns det nämligen sjukt mkt fossiler, kan vissa mina någon gång :)
Barfota fötter i vattnet <3
Gotland, ser ni båtarna där ute... Dem påminer mig om att det var Gotland runt alltså med segelbåtar, typ, just den veckan vi var där, så vi såg väldigt måånga! Gotland runt är en tävling om ni undrar.
Grönt, grönt och grönt...
Rosa vecker blomma!
När vi kom till Skåne och hade glasspaus...
Älskar sådana här bilder, med solen som blänker i vattnet...
Härliga bilder, mest naturbilder, det är sådana jag gillar att ta... Och tänk att alla blir så olika ändå!
Så många men ändå så olika. :D
Min sommar var fantastisk <3
Har du någon åsikt, vad tycker du om fotona?
Hej svejs, leverpastej <3
 

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Det är inte jag som gjort min design som det även står i min sidomeny :)

Hehe okej, härligt! Kram

2012-08-07 @ 16:27:42
URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0