OS i London 2012

Nej, det har inte varit så lyckat för svenskarna i OS London 2012...
Men det har blivit medaljer och det var kul!
Som dem svenska handbollskillarna, vilket lag alltså, dem är som ett riktigt lag verkligen, peppar varandra liksom... Och ett silver, det var ju inte så dumt det heller... Men det kunde blivit ett guld. Men Frankrike är svårt att slå!
Eller som Lisa i Cykling, Simning och springning... Ja hon var så nära att vinna då! Men det blev ett silver. 9 tusendelar före (Visst var det så)
Herrlandslaget i handboll                                      Lisa Norden, som var så nära!
Ett guld i segling fick vi se... Max Salminen och Fredrik Lööf, där hade vi tur!! :D
I Fälttävlan fick se se ett fint silver av Sara Algotsson Ostholt!
Sara Algotsson                                                     Max Salminen och Fredrik Lööf
I dubbeltrap fick vi ett silver som togs hem av Håkan Dahlby!
 Ett fint Silver!
Min favorit i hela OS var Emma Green Tregaro, även om hon har haft skadebekymmer lyckades hon ändå komma till OS Final och det var coolt gjort, tyvär blev hon bara 8:a (TROR JAG) men det var starkt gjort och hon är min idol inom friidrott <3
 Emma Green Tregaro som är min idol inom friidrott och visste ni att hon är gift med sin trännar Yannik Tregaro!
Fantastiska Emma!!
Om ni bläddrar neråt eller kanske på andra sidan så ser ni nog ett inlägg om just Emma!!
Pussar i massor till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0