Min födelsedag

I fredags då kom mamma, pappa och lillebror för att sjunga för mig på morgonen, så glad man blir då, håller ni inte med?
Jag fick också öppna presenter, fick några riktigt fina presenter, bla kameran som har använts mycket i helgen <3
T
I skolan fick jag blåbärspaj och glas, :D Gott, gott! Och så sjöng dom för mig då också.
Efter skolan den dagen hämtade jag post från farmor, en skiva med Eric Saade, najs, han e bra! Men lillebror är nog mer fan av honom men strunt i, han e bra.
Fick kort också, roligt, hatar reklam och vem gör liksom inte det??
Kanske lite bilder från födelsedagen nu då :D
 Denna bilden känns lite partyaktig <3
Vacker, så tydlig bild, älskar min nya kamera, min nya bästist asså <3
I 4:an kanske eller 3:an....
Party, nu är det fest...!!
Tårtan, chokladtårta med gräde och lite jorgubbsylt på, mums, mums <333
Haha, på min födelsedag <3 När vi testade kameran då :D
Kommer säkert att ladda upp lite bilder imorgon, men min födelsedag var ilf bäst<3
Håll utsik på bloggen efter ett till inlägg! Puss <3

Kommentarer
Postat av: ★ Ida

Sv: Åh tusen tack vad glad jag blir :)
okej vad nice! ja dom är superbra, även fast det är fotografen som de beror på :) kram!

2012-08-27 @ 22:30:53
URL: http://youknowiidaa.blogg.se
Postat av: Linda [fotoblogg]

Sv: Tackar! Den kommer från sportamore, själv tycker jag att den är väldigt rymlig! :)

2012-08-28 @ 17:40:03
URL: http://lindassphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0