Harry Potter

 Dem här filmerna är sjukt bra, typ alla, eller den sista är bäst tycker jag!
Tror att jag sett alla filmerna men kan vara någon som jag inte sett. Men som sagt dom är ilf jättebra!!
Denna på bilden det är filmen där en stor orm kommer, är inte så bra på att förklara men den heter typ hemligheternas kamare, eller något liknande minns inte till hundra... Var rätt länge sedan jag såg den. Men dem två sista såg jag på bio med mamma <3
Min favorit skådespelare i filmen - filmerna är Emma Watson!
 Emma Watson, så snygg, så fin :D
 Harry Potter gänget!!
Vem är eran favorit i Harry Potter?
Nu när jag sett alla filmerna hade jag tänkt att läsa böckerna, mamma och pappa läste  nog kanske någon för mig när jag var liten men jag tänker läsa dem igen, nu snart! <3
Pussis, hörs imorgon <3
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

så va jag förut också...nu är jag aldrig morgonpigg. :P

2012-08-21 @ 20:19:26
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0