Franska, väder och snack!

Tja, tja!
I måndags hade jag Franska för första gången, fick gå till Grimstaskolan då för har Franska där och Gympa också faktiskt! Men Franskaläraren han snackade om såhär typ vad man skulle kunna osv för upp till 9:an men jag går ju i 7:an men aa det var typ samma sak för 9:an och 7:an ungefär
Men kommer nog bli ruligare senare på Franskan denna termin, haha :D
I 6:an hade jag Franska en gång i veckan, nu har jag det tre hela gånger i veckan!!
I måndags tänkte jag också på hur Vädret var, hösten börjar närma sig, det märks!
Känns som om hösten och sommaren har en strid, "Nää det ska vara sommar" säger sommaren "Augusti är en sommarmånad" "Hösten: "Nej du, det SKA bli höst nu" ...
För övrigt har det inte blivit mer Franska, eller så mycket ute, har fåt ont i halsen, HÖST, va??
Sjukdomar, det är det hösten bär med sig, jobbigt, jobbigt!
Puss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0