13 årsdagen! :D

Hurra, hurra, hurra, idag blir jag 13 år!
Fast först typ imorgon för jag föddes rätt sent, halv 12, 12, haha.
Vilken tid föddes ni? :)
Eftersom jag nu fick en kamera, Canon EOS 1100D så kommer det bli sjukt mkt bilder pch redan bilder imorgon kommer det bli... Från min födelsedag då då, sne kanske det blir också någon bild i helgen därför då kanske det blir en fotorunda, puss <3
Bloggningen kommer inte vara så bra idag, ska mest bara slappa och njuta av min födelsedag men imorgon!
Och sedan på måndag tar jag tag i kommentarerna på allvar, älskar er, puss <3
13 årig tjej
11 kanske 12... Men cool <3
Imorgon får ni se bilder från MIN FÖDELSEDAG!
 

Kommentarer
Postat av: ELIN - fashion. photos. inspiration. style

grattis!

2012-09-02 @ 00:27:29
URL: http://elinpassanisi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0