10 9 8...

Mycket bad, 7 6 5, Mycket glass, 4 3 2, Sommar är bäst, 1 0, Världens bästa sommar <3
Mitt sommarlov har varit sjukt bra, men nu börjar det närma sig sitt slut och bloggningen drar igång nu!
Det började väl egentligen på riktigt när vi åkte till Gotland då... Jag var där en vecka och hann göra rätt mycket.
Glömde bara min resväska med alla kläder, oj oj, gissa vad jag gjorde? Shoppade, eller mami och jag gjorde det, jag valde hon köpte.
Vi hade tur för i Visby var det REA på Cubus så blev lite därifrån :)
Som avslutning på den dagen så tog vi en god glass, blev många glassar i sommar, eller har blivit.
Mammas kompis Pernilla och hennes barn var hos oss på Gotland över en dag och vi åt god mat då, köpte även glass då och doppasde fötterna. :)
En annan kompis var också hos oss och faktiskt sov över, roligt :)
När dem sov över så gck vi bla en promenad och käka glass, ;) (det kan väl inte bli tjatigt med glass)
Lekte också med Bollen!
...
Hemma där stod resväskan lagom pakad till nästa resa, Skåne!
Några dagar senare var vi i Skåne, världens bästa ställe och ja... Mera glass sen åkte vi hem ;) Nä vi gjorde mycket mer, badade i havet, åh gud vad härligt asså, jag älskar bada i havet.
Åkte till Lomma, Bromölla m.m.
Träffade massa!
Var hos farmor och sov över, då hade hon fixat en överraskning och det var en magisk kväll, och det var det verkligen <3 Vi fick se två stycken trollkonstnärer (eller säger man så om tjejer också?) killen hette Zink och kom från tyskland, han byggde roliga uppfinningar och gjorde spännande saker, magiskt...
Malin hon var jättebra! Min nya favorit, så bra! Hon gjorde massa bra, fantastiska saker:)
 Det var denna vi såg, den magiska kvällen (och det var det) i Skåne på Skillinge Teater :)
En fin bild från Gotland innan vi avslutar sommarinlägget... Det kommer flera saker från denna sommar på måndag och tisdag, massa bilder, del 1 och del 2 plus lite annat kul.
Visst ser man sådan glasstjej jag är, ;)
Puss och hej <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Glass är awesome! Haha :D Låter som du haft det toppen!
-
*Sv:* Ja det var riktigt kul! Moves betyder liksom rörelser/steg, nu syftade jag på hennes danssteg som jag försökte härma ;)
Tack så supermycket! Kram♥

2012-08-05 @ 14:32:19
URL: http://slil.blogg.se
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Tusen tack :) du får gärna tipsa min modell blogg om du vill? vore snällt! Kramar

2012-08-05 @ 14:33:19
URL: http://belladavis.myshowroom.se
Postat av: Ida♥

Sv: Åh tack så mycket! :)
Okej, ja det är superkul verkligen !
Okej nice, vesuvio gillar jag och calzone :)
kram <3

2012-08-05 @ 16:49:48
URL: http://youknowiidaa.blogg.se
Postat av: Linda [fotoblogg]

Sv: Tack! Haha, köpte den på dollarstore för ynka 10 kronor :D

2012-08-05 @ 17:52:56
URL: http://lindassphoto.blogg.se
Postat av: ~ L I N N ~

Tack!
På ett korttidsboende, ja jag trivs jätte bra där underbar personal & boende! :-)

Jorå jag lever la, lite trött oså :) Själv då?

2012-08-05 @ 22:50:58
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: elsa:D

jag gillade delfinerna mest!:D
det var nästan magiskt!:D

2012-08-06 @ 03:12:03
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0