Mycket att berätta!

 Gammal bild! Heej, saknat er shit mkt men är tillbaka nu och ska försöka komma igång med kommentarerna igen, men ng om det - nu blir det att ni får veta vad som hänt under mitt påsklov :D

Påsklovet
På mitt påsklov var jag i Skåne och där hade jag jättekul, det var rätt bra väder när jga var där också. Jag var nog mest ute faktiskt vilket var så härligt och så tog jag bilder :D Så har massa bilder på mamis kamera men jag kommer nog ladda upp de jag tagit. Om några dagar alltså. Gick massa promenader ute och sen var jag också jättemycket med grannen. Fanny heter hon - fem år yngre men spelar roll vi är ändå bra vänner <3 Saknar henne redan!! :( Hoppas jag får träffa henne snart igen :) Men var ilf som sakt mkt med henne när hon inte gick i skolan alltså, de i skåne får ju börja skolan en vecka innan oss bara fatt de har påsklov en vecka innan oss, hahaha hoppas ni fattade dära. Sen har vi haft gäster i Skåne hos oss där, jag fick en film, åle åle, ska vissa den sen, elr faktiskt två så vissar de på onsdag eller kanske torsdag ni får se.
Fick träffa farmor också, saknat henne as mkt så dte var kul - men kommer träffa henne snart igen hoppas eller vet jag ;) <3  Vet ni, igår på ett ställe där jag stannade så var det ett fotbollslag som satt där de var påväg till Dalarna tror jag om jag nt minns fel därför pappa sa det. Men det var mitt påsklov ilf :D

Jap och nu ska jag ilf titta på lite missade program så ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, då är det cello också, jippi :)
Kanske svarar på några kommentarer idag men är inte säkert för kanske kommer göra det mer imorgon!!
Pussis <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Ja, det är det som är så bra med deras produkter, de är så milda så även om man har känslig hud kan man använda dem utan problem :) Den luktar ingenting :)

2012-04-16 @ 16:16:03
Postat av: Sara

Oj, råkade skriva mitt namn och bloggadres :)

2012-04-16 @ 16:17:33
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hur har din dag varit idag? :)

2012-04-16 @ 22:24:12
URL: http://matildamilding.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: min favorit är den med jätteräkan.. Riset är också gott jo. Där jag dansar nu 2 år. :)Ha en bra dag!

2012-04-17 @ 14:24:01
URL: http://moaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0