Livet rullar på <3

Hihi hittade på det - elr det kanske har funnits länge då, hahaha :D  Men älskar det citatet (för det blir det väl?) , "Livet rullar på", det stämmer så jäkla bra in också.
Tja, igår när jag inte bloggade så skrev jag mycket på min berättelse som jag är i full gång med och arbetar stenhårt med - kommer bli extra med det nu på påsklovet! Sen läste jag mycket igår också, så slutsatsen är att det var en liten författar flick - jag - som arbetade stenhårt med berättelsen för att den ska bli klar. Kvällen igår var en väldigt lugn och mysig kväll, inget speciellt hände förutom lets dance som är shit bra, tyvärr åkte bonden Pär Ola ut för er som hejade på honom och kanske inte visste det.

Idag har det hänt ungefär samma saker - först så läste jag shit mkt så vid frukost, höll på och fastna så om ni haft otur kankse jag nt hade suttit här och skrivit just nu. Har även suttit och författat idag med, och så var jag uppe i Vällingby en sväng, shit skönt att vara ute i detta sköna väder faktiskt.
 Cool ;)
För mig och er fortsätter livet att rulla på..., ha det bäst tills vi hörs.
Bloggen kommer ha lite uppbehöll i veckan tyvärr, men kanske kommer slänga in nåt inlägg - kanske ett kanske två. Men så ni vet och så ni nt tror att jag har slutat blogga, FÖR DET HAR JAG NT :D
De var det nu vill jag önska glaad påsk till er alla <3
Kraaam <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; haha joo! det har varit en bra dag!

njaa... jag har faktiskt bara fått ett litet påskägg från ica :/<3333

joo,, jag tycker samma om påsken! gillar dom färgglada färgerna! fast brukar faktiskt inte fira påsken. eller vi brukar inte ära påskmat eller så :D



bara umgås med familj :D<3



hehe, tack. detsamma ! cooling♥

Kram!<33

2012-04-07 @ 18:42:00
URL: http://madnessheat.blogg.se/
Postat av: LISAFISAP ★ Photography

SV: Jag tycker det är jätte lätt att använda! man lär sig fort :)

2012-04-07 @ 19:24:26
URL: http://lisafisap.blogg.se/
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

HEHE, JAG ÄR HELT ÖVERLYCKLIG!

den heter caty.nu :D

Om du rullat ner lite på bloggen så hade det varit lite inlägg där om henne osv! :D

lite videor av henne osv! :)



Hehe, ja, jag har även ett finsktefternamn efter min farfar^^ och så har jag bott i norge i över 6 år typ! Hehehe så ja.. JAG ÄR GANSKA COOL? nej skoja bara haha, är helt spidad nu efter allt detta, hehehhehehe :D

2012-04-07 @ 20:04:16
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: Josse

Söt du är! :)



Svar: Hihi, nej.. Faktiskt inte.. hehe^^

Kram<3

2012-04-07 @ 20:36:32
URL: http://moonn.blogg.se/
Postat av: SANDRA DAGH

Det är Pohem :D hihi jadå :D

2012-04-07 @ 21:01:00
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: Lina Sandell

sv; Hahah, tack! Känner inte att jag var så jätte duktig på att göra headers då. Ja.. dedär är inte ens alla har haft många fler! Ja det är superbra här också! Kram :)

2012-04-07 @ 21:56:38
URL: http://linasandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0