Hahaha, glömsk som jag är ;)

Glömsk som jag är så glömde jag igår att skriva vit på det där inlägget om pärlplattan, menmen, haha jag är glömsk. Inget nytt va?? ;)
Idag har jag mkt att bjuda på, först kommer ni få ett inlägg om Charlotte Kalla, om ni inte redan vet vem det är, läs inlägget! Och efter det - kolla in lite nya bloggar - men sedan så kommer ni få ett inlägg om mina parfymer, lust att se det, det kommer efter llunch.
Nä men nu ska jag spela, börjar med detta eftr lunch kanse, så vi hörs.
Pussis <3

Var tvungen att göra ett sådant här inlägg för har tråkigt.... :D

Kommentarer
Postat av: tess

sv; Haha asså det är ettorna på gymnasiet som har gjort novellen :)

Jaha ja men bra skrivet ändå, lite får man fuska ;)



Hoppas du får en bra helg! :D

kram

2012-04-27 @ 12:28:35
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0