SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Vad är det roligaste du gjort?
Vad hade du helst adopterat, grävling eller en räv?
Vad tycker du mest om i ditt rum?
Snyggaste klädesplagget du har?

1. HM.... Jag har gjort många roliga saker, Men det var nog när jag började spela cello! <3
:D   Det är jätte roligt också när det är konsert
2. Jag hade nog adopterat en räv helst, dem är väldigt söta o fina
3. Hm svår fråga, min mobil, CELLON, datorn, radion, kameran ooo sängen. 
Hihi vädligt många saker
4. Det är en blomig tröja från gina tricot! :)


De va alla inläg¨
Idag kommer också dagens blogg, nästa inlägg!
SÅÅ sitt kvar vet ja o vänta :)))



SÅHÄR ser min dator ut som jag fick när jag fyllde år! Nu använder jag dena istället för pappas sega dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0