Städardags

Hehe hej!!!
Idag har jag haft en rät bra dag hitils <3
( Det enda som varit dåligt va att jag bråka me pappa )

Aja men förövrigt riktigt skön dag.
Kanske drar ut mer senare :))
Det  är ju riktigt härligt väder ute idag
Hihi!
Ooo jag ee fet glad :)

Hehe från igår men bevisar att jag är glad :D haha

Jaa men har varit på kolonin då rå idag o haft de bra har målat där ba men det var roligt att måla känns ungefär som att måla huset i skåne, hehe.
( Saknar skåne skit mycket )
Senare blev det korvgrillning på kolonin, sen drog jag hem.
Såå nu sitter jag här o har tråkigt väntar på att resten av familjen ska komma.
Heej, heeej hörs
PUSS//Hanna

Blir tv o cello senare kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0