Skoldag idag

Idag var jag fri från sjukdom så drog till skolan imorsse.
OCH dagen den har varit väldigt bra, men somsakt fredagarna är ju bäst.
Hahaha!
I skolan gjorde vi nt något speciellt, mee min lärare överreagerar typ på allt, när jag nt hittade en bok vi skulle jobba i hon baa "jaa, det är just detta, nu får jag skriva ner det" OOOO liksom ofta att jag glömmer böcker o läxor o såntdär...ASSÅ!
Mhe sen när jag tittade efter hittade jag den, haha, fast sa nt något, gör de imorgon på fredag

Meen såg nu när jag logade in att det var väldigt många som var med i dagen blogg.
DEEN Avgör jag i nästa inläg.
DEee kommer att bli svårt att välja ut någon, hihi. MEN kommer göra mitt bästa, det kan hända att det blir tvåå vinnare ooo det är rätt stor möjlighet.
Jaaa.
Senare blir det halv åta hos  mig, najs.
JUST NUU blir det avgöra tävlingen sen kanske om jag hinner så fortsätta en berättelse som jag har börjat me ooo såklart LÄXAN de e SV!
PUSS på er iallafall nu//Hanna

Kommentarer
Postat av: Belinda

Hej! Var gärna med och tävla om att bli min dagens blogg! :) Det är väldigt enkelt! Kika in på min blogg bara så står allt där, kram!

2011-09-15 @ 20:00:02
URL: http://mmidnightsun.blogg.se/
Postat av: HANNA

ha en fin dag! :)

2011-09-15 @ 20:55:07
URL: http://hannasway.blogg.se/
Postat av: Therese ☆ -Theresefabienne.blogg.se

sv: hihihi jaooooooooo

2011-09-16 @ 17:33:40
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0