Glaad tjej här <3

Heeej bloggen!
Här sitter en glad tjej <3
hihi.
Imorn är re fredag ye, skit va fort denna vecka har gåt asså  :D
Jaa också så är re ju en da närmare cellon, hahaha, höjdpnukten närmar seejh.
Aaa men denhära dagen har väl varit skiit bra, specielt rasterna.
PÅ rasterna så va jha me nåra andra o hoppa hopprep.
Vi skulle hoppa in sådär o snabbt ut, Ooo ja klara det!!! Visste nt att jag kunde det, hahaha :)
Asså trode typ nt det trode ba att jah kunde börja hoppa så inne när jag står där, hahaha :)
Asså blev ass glad :D

Ja men ska plugga läxan nu snart, hehe eftr maten kanske det får bli :)
Sen ska jag väl träna cello, najs <3


Ass bra låt asså ;) Fick den i läxa på cellon
Rätt svår på cello, men nt ass svår :D
Den går o lära seejh

Nu har jag en fråga till er :)
Kan någon av er bloggläsare spela piano?
Svara gärna på frågan skulle va roligt att veta :)
Stor härlig kram från meejh :)
Kram <3
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Liina<3

sv;ja har haft en jättebra dag jag med :)

2011-09-29 @ 18:07:09
URL: http://withlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0