Fredag igår :P

IGår var det fredag han nt tvär blogga då hade fult upp.
Det blev iallafall värdens bästa fredag på rigktigt länge!! <3
Ja va i skolan hela dagen fram till halv två sen drog jag till stan me Nathalie o träffa aida där.
VI shoppade!
Kan vissa elr något senare va jag köpte.
Kanske.
Sen drog jag o Nattis  hem till mig o skäka tacos fett gott de va asså
Va typ skit länge sen jag åt det förutom igår...hahaa
EN bild iallafall från igår .)¨

Nathalie och jag!! Söta haha <3

Haha men de va iallafall bästa fredagen på länge tror jag.

PÅ kvällen var det fotboll melan Ungern och Sverige tyvärr van Ungern me 2-1 Grattis till Ungern
Aja men vi hörs
//Hanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0