Cello tomorow!! <3

Imorgon är re äntligen tisdag o cello
Längtat ända från föra tisdagen!! <3, hihi.

Jaa men idag va det skola, hände nt något specielt där ( Boring asså!).
hehe.
Tänkte berätta lite om vad som hände igår eftr middag.
Jaaag drog nämligen till vällingby då! <3
De va faktist rätt kul, kolla runt lite där i olika afärer, tex gina tricot.
Hihi

Den köpte jag, dne va från hm
Har snyggare bilder på   kameran men orkar nt ladda upp bilderna idha! Sorry!
Ja men eftersom att de också va vällingbydagarna så var det vissa där så tex så var denhära personen där:

Henrik sthål va där, o jag fick hans autograf :)
Han har tex varit med i denhära berättelsen i julkalendern som sändes för några år sedan.

En video med stål henrik :) Så killen där är han som ajg fick autografen av och han o ¨ch den ljushåriga tjejen har gjort en tevesire som julkalender m.m.

En låt från julkalendern då rå.
Lilla nova. Hon som spelar nova görd et jättebra tycker jag faktist :D Jätteduktigt
:D


Ja men det var väl allt från meejh i detthära inläget, hehe :)¨
STOR Höstkram alla bloggläsare från meejh/Hanna

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin svarar: Det är en klädaffär!:) Kram<3

2011-09-26 @ 17:20:18
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: frirsta

visst var det i vällingby. jag var också där fast jag tog inget foto med henrik :( aja du har en jätte fin blogg bara så att du vet!

2011-09-28 @ 17:27:11
URL: http://fristaroules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0