Kista med Aida och Natta ;)

Heej bloggen! Haft en grym dag i kista med Nathalie och Aida! <3 Vi drog dit vis 2 halv 3...
Sen har vi varit där och kollat massa blabal orkar nt berätta. Käka på donken också, en cheeseburgare och Nattis älskar peppar vet jag nu peppar i kethupen.
Ska visa bilder nu också :D

Failer...

Snyggo

Sötnos!

Profilbild på fb eller?

När vi var hemma fixa Aida mina nya byxor

Älska bilden, den blev så cool!! <3

Jag när vi var hemma

Aida!! <3
Nathalie också som aldrig vill visa sig på bild, hon  blir skit söt men vågar nt erkänna! ...

Nu ska jag fixa en sak sen ska jag nog kolla tv en liten stund, imorn ska vi på eftermiddagen till mamis kompis och kommer ha grymt kul!!

( Sorry men texten blev skit fet plötsligt, vet ni varför? )
Pussar! // Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0