Söndag idag, nice.

Ja, söndag idag, men skola imorgon :( men man får väl liksom stå ut..ellrhur.
Idag blir det boktips...om en stund.
Alltså jag har nt läst ut den föra änu, men typ den gick nt att låna om :(
Men resten av böckerna gick att låna om.
SÅ nu så blir dte boktips....haha.
Men jag kommer såklart läsa klart den föra boken snart.
Jag får låna om den.
Just nu så diggar jag fb, chattar lite.
IKväll är det mästarnas mästare, final! Undrar vem som vinner?
Annars förutom fb så lyssnar jag på musik...

Ja denna lysnnar jag på just nu, Veronica Maggio, Jag kommer!
Jätte bra, har fastnat på denna ett tag framöver.
Hahha.
MEN jag får väl ta boktips nu...
SEdan kanske ett till inlägg, nt säkert, men ses väl.
PUSS/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0