Näst sista dagen i maj

Nästa sista dagen i maj, ja! DEN 30 idag, nice!
IMorgon halv 7 typ elr halv 6 kommer nt riktigt ihåg nu...men då blir det iallafall konsert med cellon.
Jätte roligt, det ser jag framimot!, men är rätt nervös just nu.
MEN IALLAFALL, CELLO OCH MATTE ÄR MITT LIV!!! LOVE! ÄLSKAR DE SAKERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, DE BETTYDER TYP ALLT FÖR  MIG!!!!!!!!!!!!
Ja, äslakr de sakerna.
Idag har jag nt några läxor eftersom jag e klar redan, men kanske cellon lite om jag orkar, annars bara tvn.
Får se.
Och sen ska jag kanske hinna läsa.
Idag hade vi vikarie alla lektioner förutom sista då hade vi vår vanliga lärare.
AA...
Nu ska jag snart  äta aknske kommer något mer inläg, men får väl se.
PUSS o kram/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0