Hallå, imorgpon är det fredag

mm...imorgon är det fredag, jippi, veckopeng.
Ja men idag har jag väll inte gjort något specielt, bara skola, inget annat, JO en sak var anurlunda idag, jo vi hade förtfattar- besök i skolan idag.
JO nämligen av ULF SINDT!

DETTA är ulf sindt.
DETTA är en av hans böcker...

TURBO HIttar en skatt, av ulf sindt
Han skriver faktist rätt bra!!
hihi!
aa men ska titta lite runt  nu på dattan...lite..
MEN vi ses imorgon...inte mer ida tror jag iallafall.
MEN aa..ses då imorgon!
PUSS/Hanna
LOVE!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha:) ska se tv!

2011-05-12 @ 20:06:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Lilly

min dag har varit bra! tack för att du läser min blogg. kan inte du göra ett inlägg där du visar hur man gör en header. Jag har läst den turbo boken den är rättså bra haha =)

2011-05-13 @ 07:11:22
URL: http://muffelilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0