17/5 tisdag

HEJ!
Idag är det tisdag...
Jag har bara varit i skolan idag, det enda anurlunda idag var att vi i klassen gick på bio, alltså i vällingby.
Vi såg en film som hete klara, den var väl bra, nt bästa jag set, men ändå bra!
Nu har jag nyss komit hem, ätit nyss lite mellanmål.
Nu ett tag ska jag bara njuta...FRAMFÖR datan, Hahha XD
Ikväll vid 5 blir det iallafall orkester, JA!
KUL!
Det är jue också snart konsert med cellon, rymd tema.
Mmm...men sen när jag kommer hem också ska jag börja med engelskan.
Ja..men vi hörs kanske senare, vi får se!

Glada jag.
Ha en bra dag!
PUSS/Hanna

Kommentarer
Postat av: Tove

sv - allt är bra här :)



haft en bra dag?:)

2011-05-17 @ 22:56:34
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0