Söndag idag, skola imorgon :(

Jap skola imorgon :(
Men sånt är livet klarade föra veckan och då ska jag klara denna veckan också :D
Men iallafall nästa vecka alltså denna veckan nu på torsdag så kommer jag och min klass åka till skansken!! DEt blir roligt! Men det känns konstigt att åka ditt när det fortfarande är snö ute, mm men iallafall då kanske jag skriver lite senare :)
Men jag kommer ändå skriva den dagen om jag hinner hoppas det!
Men iallfall nu ska vi ändå prata om denna dag!!
Idag vad har jag gjort? JO jag har imorsse låg jag och läste sedan så mm gick mamma hon skulle åka bort i en vecka till skåne , kommer sankna henne!! ÄLKAR DIG MAMMA!!!!!
Mmm men hon borde vara framme snart eller om hon inte redan är det, iallafall sedan låg jag jue och läste och sedan så stack jag och pappa samt brorsis till biblioteket där brorsis skulle på någon dramma övning. mennast dess så gick jag runt och tittade sedan lånade jag två filmer samt en bok!!
Men mm sedan gick vi hem och jag sitter nu här och bloggar
Men sedan innan vi gick hem så handlade vi ocksåmen inte så intressant kanske!!
Men iallafall sedan till lunch gjorde jag och pappa min läxa i hemkunskap alltså piza-fisk och potäter.
Men iallafall dagen låt kommerom en stund och nu först kanske en bild :)
Jap här kommer den :)....

Så gjorde jag med mening :)
DEt betyder , : Hanna gillar natta jätte mycket förvirade mycket , VI FÖRALTID DET VET DU GUMMAN!!!!
Älskar dig!!
Iallafall nu kommer snart dagens låt, :)
jippi vänta bara!!!!!!!!!
puss så länge!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Awwww vad gulig du är gumman!!

2011-03-21 @ 08:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0