Selena Gomez One and the Same Demi Lovato (Full High Quality)



Bra låt vll jätte bra haha!!!!!!!!!!!
Älskar denna, fast vad tycker ni??
Kommer fler låtar vänta bara....

DEnna är så sött fastnade direkt för denna , haha beroende igen aa är ett av minna favoritord, haha :)   thumbup:

Gillar ni denna var lite osäker på att ni kommer gilla denna så aa la upp två videoklip till försäkergets skull...
Men hoppas iallafall  att ni gillar det haha, :)
Men iallafall ska äta nu och måste drika lite vaten har aa hitskilit ont i halsen men aa får drika vatten ätta kalt och aa drika varmt te med honung
Imorgon vet jag ej vad som händer antagligen bara hemma och läsa, haha!!
Men aa hörs imorgon iallafall!!!!!!!
MELODIFESTIVALEN I KVÄLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte undra på att jag är  glad, jaaaaaaaaaaaaaaaaa jag ärrrrrrrrrr gggggggggllllllllllllaaaaaaaaaaaadddddddddd!!!!!!!!!!!!
haha , aa...
Iallafall hörs somsakt imorgon då kommer också information och dagens låt som jag redan tänkt ut haha, men ska inte avslöja något i förväg, haha  nee nej får allt vänta tills imorgon!!
IKVÄLL blir det tv kväll!!
bara myssa framför tvn...haha!!
Hörs!!!!!!!!
pussssss o krrrrrraaaaaaammmmmmm/Melodifestivelen sugna Hanna!

Kommentarer
Postat av: Lily

Jättefin blogg hanna! :)

2011-03-05 @ 19:40:18
URL: http://lilysdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0