Min dag

hejhej alla därute i vida världen som läser denna blogg!!
hoppas att ni står ut, haha :D
Men idag så har jag varit i skolan iallafall, i skolan tror jag inte hände något specielt...nee tror inte det.
Men i skolan hade vi iallfall hemkunskap matte och aa mycket mer men det var minna favo ämnen idag och bild var mitt favo ämne idag.
annars nee inget specielt.
När jag kom hem så gick jag igenom lite läxa...fast jag har fortfarande lite kvar..... :(
Men jag får iallafall göra läxan sedan reten av den sedan, klockan 5 måste jag iväg till bromaplan för att spela cello, eller ungefär alltså orkester asambelsepel tror jag att det kallas, men detbörjar iallafall klockan halv 6 rätt sent men det är roligt.
Sedan när jag kommer hem så får jag göra klart läxan och se halv 8 hos mig.
Ja och imorgon är det skola igen...:(
men man lär sig jue av skola och plus att det bara är en kort skoldagf imorgon så det blir skönt :)
slutar ungefär klockan kvart över 1 så kommer hem sedan och skriver eller så skriver jag mer på kvällen istället.
Men iallfall har inget mer att skriva nu tror jag...
Bjuder på en  ny bild idag...
Här kommer den.....:)

Lilla jag!! från i söndags tror jag...men jag är så söt på denna bild :D :love:
mm...Men imorgon kommer iallfall mer bilder!! Jippi!!
tjoho!!
men ska ha dagens låt nu om en stund så sitt kvar eller inte men imorgon kommer iallfall ett nyt foto eller aa alltså en ny bild :D hoppas  att ni ser framimot den nya bilden!!!!
pussssss o krrrrrrrraaaaaammmmm/ Hanna panna, lilla glada jag!! <3 puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0