lördag, melodifestivalen 2011 final!! JIPPI!! :D ;)

jap , vad ska man annat än säga, melodifestivalen 2011 final, jippi!!!!! :D ;)
haha, så nöjd jag är!!!!
beroende av melodifestivalen , iallafall finalen , haha!!
måste titta ikväll, ahaha måste jippi!!
awwww vad jag älskar melodifestivalen!!!!!!
men iallafall , det är klart att jag älskar många fler saker än melodifestivalen...
idag så har jag iallafall varit ute lite på förmidagen ok aa inte gjort något specielt bara varit ute lite, just nu siter jag bara här ok chillar och diggar fb...aa inget annat roligt
idag gör jag inget specielt...bara aa hemma och aa.
imorgon vet jag inte heller...
så aa får iallafall se vad som händer imorgon.
iallafall var jue på disco igår så aa tänkte vissa lite som jag gjorde då alltså lite bilder vänta bara en liten stund , här kommer dem iallafall...



lilla jag...haha men jag ser fet konstig ut här, haha  aa faktist gör jag inte det?? svara  på  den frågan om ni kan, snälla ni , jag ser hemsk ut på denna foto

lilla gumman min, älskar dej!!!
puss på dig gummman!

en lite rolig bild, men ändå söt :) :D :love:

Hanna.L nattis och lilith
alla minna älskingar, så schuysta, nästa gång kan jag vara där längre.
men iallafal måste förmereda mig nu och ska jue ha dagens lå idag också, förlåt han ite det igår...
pusssss o krammm/ Hanna saknar er alla älsklingar
det var verkligen roligt igår...

förbereda mig inför melodifestivalen, haha
kommer mer coola foton idag eller imorgon får se när.
kommentera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0