LÖRDAG IDAG.... :D

Tjenare alla fantastiska bloggläsare!!!!
Men vad sägs om lite om min dag??
Jo det tar vi, här ska ni få höra om min dag!!!!....
JO idag på morgonen låg jag mest och läste, det var skönt.... :D
Men sedan när jag åt frukost ringde gumman och mm frågade om vi kunde sticka ut...och mm så har varit ute lite.
VI gick upp till vällingby men sedan kom vi till islandstorget eftersom vi stack dit, va var mest  där utanför och fotade på lite  på bilder  på mig!!! DEm blev jätte fina!!! <3<3<3<<3, haha!!!
Men sedan var gumman tvungen att sticka till stan eller alltså jag fick inte följa med för mamma så då var jag tvungen att åka hem, :( , det var tråkigt :(
Men det var iallafall skönt att komma ut lite...!!! :)
Men mm...ikväll blir det SMARTARE ÄN EN FEMTE KLASSARE!!!!
DEt  är ett av minna favorit program dels för att jag går i femman så är det roligt att se det men sedan är det också kul...Men sedan blir det vell också godis, chips och mm liute lördags mys rentutsakt...haha, men det blir mysigt!!!!
Just nu siter jag bara här och chillar diggar fb....mm men det är skönt att vara hemma själv , inte jämt men ibland.... :)
Men passa spisen efetrsom att den är igång...men pappis och brorsis är och hemtar mammis på tunelbanan, men dem kommer säkert snart hem, så mammis kommer hem idag, det blir skönt och mm roligt!!!!
Men iallafall så kommer snart dagens låt och så tänkte jag svara på era fina kommentarer!!!!
Ja men vi hörs om en stund...SES!!
puss o kram/ lilla fina jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0