Hemma hos gumman!!!

Tjaba tjena hallå!!!!
NU ska ni få höra om min dag!! , LITE grann!!
Idag gick jag upp och mm vi hoppar över den tråkiga delen...haha mmm, :)
Men sedan låg jag och typ läste fram till 11.00 sedan ringde jag gumman och aa stack hem till henne!!!!
Sedan åt vi typ lunch vet inte någon gång bara kommer inte ihåg men vi åt iallafall lasagne...sedan så inann vi hade ätit så hade vi ficksat ny design åt mig!!!  Titta upp så får ni se ^ (Tydligt) men titta iallafall upp så får ni se den nya designen , jag tycker den blev toppen faktcist , hoppas ni också tycker att den blev toppen!! Det är jue för eran skul jag har blogg att ni ska tycka om den och mm för nöjets skull och såklart för att det är roligt!!!!!!!!!
Men sedan kom benugir ( benna) och mm vi spelade mest spel allså wii då då sedan åt vi också och nudlar till kvällsmat , fast jag fick mer kvälls mat hemma också så jag är helt mät nu, det känns som att en stor sten tynger där inne!!, haha nee men et har faktist säppt nu men blev propp mät, men lite choklad skadar inte , hahah  :D
MMmm...men kanske en ny bild?
eller vad säger ni!!?! JO vi tar en ny bild!!!

Det blev den nya designen och mm men vad tycker ni, annars får jag ändra tillbaka till den gamla.
Men jag är jätte nöjd med detta!!JÄtte!!!  söta snälla fantastiska jag!!!   :love:
DEn gammla...

Säg ni nu vilken ni tycker är bäst!!!
iallafall ska snart titta på sesångs starten för smartare än en femte klassare så mm kanske inte hinner ta dagens låt nu men då blir det sedan eller antigenn på söndag då det blir två i sådana fall :)
Men hörs!!
pussss o krammmm/ Lilla snygga söta jag! Hanna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0