Hejhej sjuka jag, haha <3

Hejhej aa detta är eran sjuka bloggskrivare som skriver aa, haha <3<3 :(
skänner mig rigtigt sjuk så aa haha, :(
Men aa chattar lite med nattis nu och aa sitter bara här och aa chillar det gammla vanliga haha!!
Sedan diggar jag facebook, har ni det aa facebook det är väldigt populärt och aa många också i min klass har facebook och typ i min skola också anntar jag, haha men har ni det??
Men aa läste i morsse efter jag vaktnat och aa hade fruktansvärt ont i halsen sedan ägnade jag hella förmidagen åt att titta på vasaloppet såg ni det?? Sedan så lite på eftermidagen så lyckades jag komma ut, haha  fast först så tittade jag på herranars 5 mil , blev ingen medalj så aa var lite synd men aa blir säkert bättre plaseringar får vi hoppas på, haha!
Men synd verkligen att det inte blev någon medalj :( Men kungen var jue faktist där så aa lite stöd från kungen får man jue alltid känns nog stort för åkarna, haha :)
Men aa var jue ute lite sprang ikapp med brorsan, haha men fick kitt ont i benen sedan, haha!!
Är jue sjuk så aa inte undra på att jag fick lite ont i benen sedan, haha!!
Men aa hittar inte något mer att skriva i detta inlägg, men aa lite mer kommer jue sedan när jag är klar med detta inlägg så aa kommer det lite melodifestivalen information och sedan lite information, men i självaste inlägget om melodifestiveln kanske också kommer 1 låt och aa i dagens låt så aa blir kanske 2 dagens låt idag, jippi!!!!!!!!!!!

Litte liten men aa hoppas att ni ser vad det är, haha :)
Men aa ska avsluta detta nu och aa börja med melodifestiveln information och såklart dagens låt men det tar vi sedan ett steg i taget, haha!!!
SEs !!
pusssssss o krrrrraaaaaaaaammmmmm/ Sjuka Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0