hejhej, glada Hanna här :)

Jap hejhej glada hanna här :)
Alltså glada hanna eran bloggskrivare.
Men iallafall så har nyss varit i skolan och aa hämtata lite läxor...aa ahahah, :)
är rätt tept i näsan fortfarande så kanske blir hemma imorgon också men aa är iallafall på bättringsvägen så aa kännre mig så pass kry iallafall att jag kan gå i skolan på fredag :D
haha, aa
men iallafall på förmidagen eller i stort sät hella förmidagen så aa var det fult med rörmokare här eller alltså några som skulle byta ut våra elemen till störe element aa så att det skulle bli varmare, haha
mamma bjöd senare dem på kafe , haha och lite bullar, aa så då blev dem glada iallafall,mm
men annars så ar jag vel bara läst och aa var nu då ute en sväng och tog en nypa luft och hämtade läxorna med mamma och brorsan
aa men ska svara på era fina och alla ja finna kommentarer och sedan så ska ha dagens låt och aa kanske spela om jag hinner sedan så aa ikväll blir det halv åtta hos mig.
Iallafall ska avsluta detta inlägg nu.

söta ursöta jag haha....:love:
jämfört med denna bild så aa...

tycker jag denna är :cool:
haha bara skoja lite
iallafall ses om en stun dagens låt ....hahah aa men kommer om en stund
pusssss o krrrrrrrraaaaaaammmmmmmm/glada lilla jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0