fredag imorgon!!!jippi :)

hejhej!!
Idag har jag varit hemma med mammis eller aa på förmidagen , läste lite då och så aa gjorde lite läxa eller aa skolarbete, aa.
Men sedan på eftermiddagen så gick jag och mammis till vällingby så gick vi till biblioteket och lånade lite böcker, boktips på det kommer när jag läser dem så ni får vänta men iallafall lånade lite böcker och sedan så handlade vi och då fick jag årets melodifestivalen skiva, jippi!!!!!!! melodifestivalen 2011 den kivan, jippi!!
lyssnar på den nu, mammis är och hämtar brorsan...
men iallafall ikväll efter maten ska jag kanske kanske jobba lite till och sedan så spela lite cello läsa lite och så sist men inte minst titta på halv åtta hos mig.
japp det är iallafall min dag i stort sät, haha!!
Men imorgon tror jag att jag kanske kan gå i skolan, hoppas har inte lust att vara sjuk längre :)
men aa som jag känner mig nu så aa kan jag gå i skolan imorgon.
imorgon är det fredag!!!!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!!! JIPPI FREDAG ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aa och eftersom det är fredag imorgon bettyder det att sedan så är det lördag och final i melodifestivalen!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!!
längtar så till lördag till finalen i melodifestivalen...jippi!!!!!!!!
åhå kan knapt vänta längre, haha kan knapt vänta till melodifestivalens finalen :) :D
haha!!

:)
I LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha!!
men iallafall...
ska var på facebook och aa bara sitta här och chilla, mamma kommer nog också snart hem.
men dagens låt kommer som vanligt om en liten stund, vänta bara en liten stund!!!!!
pussssssss o krrrrrrrraaaaammmmmmmm/lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0