disco!!!! :) :D

hejhej!!
Idag var jag i skolan...aa eftersom jag är frisk så kunde jag gå i skolan, inget specielt hände i skolan idag...:)
Men efter skolan var jag hemma lite , spelade cello och aa bara hemma sedan så skulle mamma gå och hämta brorsan så aa då var gumman inne på fs så vi chattede och aa bästemde att vi skulle gå till vällingby så aa har varit i vällingby ett tag , gott runt tittat och aa käckade också på en hamburgare i vällis på macs dondals aa sedan så bestämde vi att gumman skulle kanske sova hoss mig på lördag till söndag, men får se, hoppas!!!!!!!!!Ring imorgon gumman!!!!!!!
Sedan så aa är det disco i ådis idag så aa ska gå dit kanske med en annan kompis med vida!! Hon skulle komma hit vi typ ungefär 20 i 7 eller alltså aa typ...så ska på disco med henne och aa skulle möta gumman där, jippi , det blir roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men aa iallafall, har lite nya bilder, ni kanske vill se några, någon av bilderna??
aa vist ni ska få se några eller aa några bilder iallafall!!!!!!!!!!

bevis på att jag har melodifestivalen skivan 2011!!!!!!!!!

lilla söta jag :love:

en hylla i min bokhylla

jag , ahah söt bild eller hur??

coolingen , coolingen!!!! :cool:
aa men har fler bilder iallafall ågra men aa ska äta nu
dagens låt och dagens outfi kommer sedan vid typ kanske 9 eller så får ni extra imorgon!!!!!!!!!!!!
menmen , ska sminka mig också innan  jag går så aa måste logga ut nu!!
pussssssss o krrrrrrrraaaaaaaaaammmmmm/ lilla disco sugna hanna

Kommentarer
Postat av: -.-'

Asså spela inte något du inte är du försöker vara cool? Njaaa inte ens i närheten!!! Du ser bara töntig uutoch på Discot du kan ju inte alls sminka dg såg ut som du hade fåt en blåtira på båda ögonen!! Svar på tal taack

2011-03-13 @ 17:05:55
Postat av: Hanna

vem är du, svar tack!! vet inte ens vem du är så aa tyvär kan inte svara säg bara vem du är snälla!! och föesten ta och lugna ner dig det är vell inte så vigtigt..??? eller??svar på frågorna tack alla !!!!!!!!

2011-03-13 @ 18:15:44
URL: http://presentl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0