Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan 720p


Denna låt äger, beroende, det var länge sedan jag hörde den men kom att tänka på den nu..haha :)
Men jag
gillar den, jag började gilla denna  jag av en kompis, nämligen denna blogg.....
monneponne - Tröttnar
Den är jätte bra!!
Men vad sägs...Vänta



Vad sägs , den första var den rigtiga varianten den andra alltå denna är med alvin och gänget eller mm vad dom nu kallade säg...men vilken tycker ni är bäst??
Jag gillar båda fast nog bäst DEN FÖRSTA!!

Men dagens blogg avslutas lite senare typ annars så imorfon men antagligen i dag lite senare.
Men imorgon blir det iallafall skansken och dåkan jag vara henmma lite senare än vanligt eller jag vet inte....Men pusssss o krrrrrrraaamm/ Lilla jag
Vi hörs alla minna fantastktiska änglar!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Tilda > Fotobloggare

Den första tror jag ;) ;) ;) <3



sv: Thanx och dsm! <3 TAACKKKKK <3

2011-03-23 @ 16:41:37
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack detsammma:D

2011-03-23 @ 18:04:55
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0