cello idag, :D

haha, mm, idag var det cello efter skolan.
Det bästa på dagen, nee men nästan datan är det bästa med dagen!!!!!!
Men  mm...
HEJ!!!!
Men annars förutom att jag spelat cello så har jag varit i skolan såklart :) mm men det var vell ok.
Men mm det var vell mest min dag, kommer inte på något mer  specielt.
Ikväll ska jag göra lite läxa och mm sedan ska jag titta på HALV ÅTTA HOS MIG!!!
Men idag blir det lite bilder från i söndags...JIPPI!!!!
Eller åtminstonde en kanske två så kan vi ta det så en dag en bild sådär mm så får ni lite nya bilder varje dag några dagar, :)
Men idag på bloggen så tänkte  jag också såklart ha dagens låt och dagens blogg sist så glöm inte anmäla er!!!
Men puss så länge!!!
PUSS O KRAM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0