"blablabla..." haha :D

aa lite konstig överskrift men orkade inte ficksa någon eller alltså  kom inte på någon överkskrift idag...har fåt slut på ideer i huvudet så mm...
Iallafall idag var jag med några nya på rasten, eller aa på lunch rasten , jag var med Hanna.L , Tilde och Amanda så aa lite nya kortutsakt, hahaha :D men det var iallafall roligt, toppen om jag ska säga det, :D
Men har matte-läxan som måste göras men orka inte göra den nu så gör den fort efter maten..
hhahaaha...!! kitt får sådana skratt utfal gång på gång sedan typ i tisdags eller tror det iallfall.
iallfall, idag blir det också halv åtta hos mig, som jag ska se...anars tror inte det blir något specilelt.
Kanske en ny bild, eller, vad säger ni!!?!?
JO tror nog att ni vill ha en ny bild idag...vänta bara
Här kommer den!

jag och sötta gumman, love älskade gumman!!!
haha, jag ser så konstig ut....men du gumman är så söt!!
snygg också för den dellen....haha XD <3
Bilden är från i söndags , typ tror det iallafall

Men ni får ialllafall hoppas på bättre imorgon...<3..mmm
Iallafall minna all sötnosar är nog klar med deta inlägg nu så ja sitt kvar vet ja så kommer dagens låt om en stund....
pusssssssssssss på er alla minna sötnosar/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0