1 mars

Hejhej!!
NU är månaden mars här, haha!!
Äntligen ett steg närmare våren!!
Det är jue första 1 mars idag!!
Jag har också haft blogg i 6 månader nu, haha äntligen mitt mål är att ha blogg i 1 år!!Haha det är det, jag tror jag kan lyckas!haha!!
Men aa chattar med gumman nu, haha!! Vi kanske ska åka till stan imorgon eller aa, någon gång nu på sportlovet!
kanske utan mammis haha, vi var jue i kista själva, nee vet faktist inte om det går själva men skulle ändå vara kull att åka till stan!Haha!!
Men ska fortsätta med aa att chatta nu med henne!!
Får ssee hur denna dag blir... vet inte säkert ännu, haha!
Men får se!
Men iallafall hörs senare kanske haha!!
Får se!!
Men hejhej så länge!!
God morgon föresten!!!!!!!!!!
eller på engelska goodmorning, haha kankse lite fell men ni får rätta mig

MInna vackra ögon, haha!!
Nee serejgöst, haha!

Söta jag!!

Nee tror ni är mycket sötare , coolare ja allt, ärligt tror det!!
Pusssssssss o krrrrrrrraaaaaaaamm/Fulla Hanna!

Vi hörs!
Välkommen månaden mars!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0