Tar det bara lite lugnt

Aaa, sitter här o gör typ inget, har lite tråkigt men aja, hehehe!
Ska äta mellis snart o typ aa haha, vet nt men sen ska jag väl digga lite musik kanske läser senare o måste defenetivt fortfätta med att packa upp måste bli klar snart med mitt nya rum, så nt mycket att välja på. Senare måste jag packa ska bort, hehe roligt aså nu över midsomarhelgen, ska till grislehamn, SUPER ROLIGT o så skönt att komma ut på landet då. Så ja kommer nt skriva då då i helgen men kanske bara kanske på söndagmen är nt så stor möjlighet tror jag, men jag kommer skriva igen på måndag!
Ååååå!, längtar, me ska sluta tjata om det nu, haha XD
Men ska svara på några kommentarer också, kommer nt riktigt ihåg var jag slutade igår så kan hända att jag kanske ger er änu ett svar på en fråga elr något men ska försöka att nt göra det.
NU är det mellis iallafall.
Hörs kanske om en stund!
PUSSIZ/Super glada Hanna

Kommentarer
Postat av: Madeliene!♥

det är bara bra med mig! :)

2011-06-23 @ 15:23:41
URL: http://maddizslife.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Brukar du vara i Grisslehamn mycket på somrarna? :) Bor nämligen här året runt, roligt att veta!

2011-06-23 @ 22:08:15
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0