Slutade tidigt...

Ja, slutade tidigt idag, direkt efter lunh...SÅ BRA1 men framförallt könt!
Alldeles nyss tog jag en duch eftersom vi hade jue idrottsdag idag, vi hade den i ådalen, vi fick spela fotboll o nu kommer jag nt ihåg vad det andra ver men det dredje var brännboll.
Ja men blev jue svetig då så mm.
Så nu sitter jag här med blött hår och bara njuter, hahaha.
Snart vid tre tiden så ska jag iväg till bromaplan.
Sen efter maten måste jag ficksa en tidningsartikel och sen vid 20.00 blir det klockan åta hoss stjärnorna. KUL, älskar det programet.
HIHI.
Sen nu ska jag väl ha dagens blogg, hoppas att ni vill vara med, den kommer avgöras på fredag.
Sen ska jag typ börja skriva på min berättelse alltså skriva ner den på dattorn, om jag orkar.
Annars kanske jag läser.
Aja...dagens blogg nu,...har inget mer att skriva i detta inlägg!
Men vi hörs imorgon slutar tidigt då också halv 2 typ o då skriver jag minsan när jag kommer hem
Regnar ute nu, lite trist.
PUSS/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0