Boktips

Namn: Cirkeln

Författare: Mats Strandberg och Sara Brgmark Elfgren

Baksidan:
Apokalypsen börjar i Bergslagen
Engelsfors. Vackert namn, risig stad. Omgiven av djupa skogar där människor ofta går vilse och försvinner. En natt då månen färgats mystikt röd förs sex tonårstjejer till den nedlagda folkparken. De har inget gemensamt. De vet inte hur de kommit dit eller varför de är där men utan varandra kommer de inte att överleva

Jätte spännande det kan jag svära på, ni MÅSTE läsa den står högst upp på min lista över bästa böcker.
SÅÅÅÅ spännande :D :D :D
Läs gärna den det är första delen dem andra delarna kommer ut senare dem ska jag läsa det måste jag  läsa.
NI Måste läsa jag ska inte tvinga er men den är kitt spännande o bra sådet är verkligen inte något ni kommer ångra

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Ja då själv! :)

din logg är också söt!

2011-06-30 @ 14:41:50
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0