1 juni, vällkomen juni

JA, vällkomen juni!!!! <3
Känns så himla skönt , snart sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O det känns verkligen så somrigt just nu ute, ellerhur?
MEN MEST AV ALLT SKULLE JAG BARA VILJA HA MATTE O SPELA CELLO HELA SOMMAREN, längtar redan till höst terminen med cellolektioner! Hahha, men det ska också bli skönt att ha sommarlov.
JA, detta var sista dagen denna vecka, vi är lediga torsdag fredag och helgen och såklart måndagen eftersom det är sveriges nationaldag då.
Så skönt att ha lov!
Ikväll blir det tvn...SENARE ska jag väll också spela lite cello! NICE!!
Gick jätte bra igår också på konserten! Jag är super nöjd.
Typ innan och under och lite efter känner jag mig nervös men sen när nervösiteten släpper så vill jag bara ha konsert igen.
JA, SÅ NU VILL JAG HA KONSERT IGEN OCH CELLOLEKTIONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja...det var allt, tänkte lägga upp 2-3 låtar som var med i konserten.
KUL!
Sen kommer också dagens blogg idag, var gärna med i den, den kommer avgöras på FREDAG!

Men ses om en stund,
PUSS/Glada Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0