Tjänade nyss 20 kr!

tjänade lite pengar nyss för att jag hjälpte till i tvätt stugan så aa bra, men vad är 20 kr jämförelse med 50 kr! Hahahaha!
Men filmen som jag o mamma såg igår på kvällen var shitt bra! Harry Potter filmen kan ladda upp en bild på skådespelarna, kanske senare får se när det blir, men kommer ha bilder på tre elr fler skådespelare på mobilen.
KOmmer säkert snart få pengar på mobilen, om några dagar
Men filmen iallafdall den var spännande det var nog den bästa förutom hemligheternas kamare.
Men striden mellan harry potter och valdemor startade rätt tidigt i filmen, Tänker nt avsljöja för er vad som hände faktist ifall ni ska se den.
Hehe.
Men senare ska jag o familjen sticka till Kanan (Kanan badet) o aa bada roligt! Tänker använda min nya bikini, kanske vissar den nån gång när jag fåt pengar på mobilen.
Lyssnar på musik just nu, lyssnar iallafall på denhära nu.

Last friday night!
Katy Perry!
JUst nu, kanske bytter om en stund, men älskar verkligen denna låt just nu.
Men tänkte iallafall svara på lite kommentarer nu.
ROLIGT!
Så kanske svarar på just  din kommentar, var bered...
KRAM/Hanni
BJUDER på bilder om en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0