Sisådär är vädret

Aaa, vädret idag är ok inte helt bra i min smak.
Men det är ändå bra, det är skönt med lite månligt ibland! hahahaha :D
Men snart sticker mammsen ut pappa o lille brorsan är redan ute, de ska handla
Men jag orkade nt följa med så valde att stana hemma, nice ändå.
:)
Men snart om en stund ska jag o mamma beställa biljetter till Harry Potter filmen den sista alltså
Iiiii! VI kanske ska se den ikväll, aaaaa!
LÄNGTAR vill så gärna se den.
MEN skriver nog mer lite senare nu ska jag kolla på annat, svarar på era kommentarer lite senare, Är lite seg.

PS: STÄLL GÄRNA EN FRÅGA I FRÅGESTUNDEN!, SNÄLLA!
KRAMIZ/Hanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får jätte gärna fråga ngt i min frågestund:D

2011-07-30 @ 12:21:25
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0