HANNA är tillbaka, tack!

Hej!
Jag just eran bloggskrivare Hanna är tillbaka, ska kolla era bloggar om en stund men först vill jag skriva ett stort tack till natta!
TACK kära Nathalie för att du har gästblogat när jag var i Skåne.
Ja jag har somsakt varit där och aa, jag har haft det jätte roligt!
SKÖNT också varit hos farmor blandanat, och jag har många glada minnen från denna sommar på camran tillexempel, nu i augusti tänker jag shoppa innan skolan börjar, men åkte iallafall flyg ner i år, :)

Vi hörs skriver nog imorgon lite.
STOR KRAM!
Saknar deehj nattis! <3
'Har saknat er alla bloggläsare!
PUSS/Hanna

Kommentarer
Postat av: Niles

Sv: Aha! Men välkommen hem får man väl säga då!

2011-07-25 @ 21:57:47
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: KaramELLEN

haha okej tack :) du har fin design du med ^^

2011-07-26 @ 10:01:58
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0