Tillbaka!!!!!!!!!!!!

Hej alla bloggläsare!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu är jag tillbaka!!!!!!!!
Jag har varit borta nu ett tag och kom hem idag.
När jag lämnade Stockholm så var det 2010 men nu så är det 8 januari 2011!!!!!!!!!
Tänk vad tiden går fort...PÅ tisdag så börjar typ skolan.
Ojojoj liksom...
Aja jag ska inte tänka på skolan nu eftersm det är några dagar kvar på lovet.
I Skåne firade vi ju nyårsafton hos några grannar som vi har på landet, sen träffade vi några andra kompisar också.
Ja och idag har jag bara åkt tåg.
Så här ser ett tåg ut...

Jaja... Ni visste väl redan det.
Nu ska jag iallafall greja lite på datorn sen om en stund tror jag att jag ska äta.
Aja...
Hejdå!!!!!!!!!!!
PUSSSSSSSSSSSSS o KRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps: Skriver imorgon!
Eran blogg-skrivare.
width

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0