Sista dan på weckan för mig.

Heej!!!!!!
Idag var jag i skolan...
Vi hade hemkunskap och matte...
PÅ hemkunskapen så gjorde vi grill-spett och klyft-potatis.
Det blev faktist jätte gott.
Men detta var faktist min sista dag i veckan som jag var i skolan.
Jaja...Jag ska berätta varför...
JO det är för att jag ska åka bort.
Ja men jag kommer tillbaka i helgen så ni har tur...
Aja...senare ikväll ska jag göra lite cello och packa lite...
Men ses någon gång i helgen...Hejdå!!!!!!!
KOmmer sakna er ha det bäst!!!!
Hejdå!!!!!!!!!!!!!

Mmmm...Ser det inte gott ut??

KOmmer sakna dig nathalie!!!!!!
Och även er alla andra blogg-läsare kommer jag sakna!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

aaaww Tack!!!

Älskar dig!!

2011-01-25 @ 15:10:13
URL: http://jagbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0