shoppat med nathalie

Tja!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag varit med mamma och nathalie och shoppat.
Vi var och shoppade i kista centrum.
Det var jätte roligt!!!!!!!!!
Jag shoppade tre tröjor från ny worker och en från gina trico.
Det kanske kommer bilder på dem senare i veckan.
Aja...
Vi har redan bestämt när vi ska shoppa igen.
Jag kan inte motså att shoppa alltså jag kan inte vänta jag kan inte leva uttan att shoppa.
Jag är beroende.
haha...
(Lampan gick nu så det blev lite mörkt plötsligt)
Aja...
Gå in på Nathalies blogg den är...
WWW.jagbast.blogg.se
Nu ska jag kolla hennes blogg.
Men hejdå då kommer mer imorgon.
PUSSSSSSSSSSSSSSS på er alla SÖTIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hejdå alla fans.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lägg ut bilder va fan!!!!!!

2011-01-15 @ 20:07:40
URL: http://jagbast.blogg.se/
Postat av: flow

var du det som kommenterade min blogg ? i så fall, vafan är det du ser ut som då ? :S

2011-01-16 @ 17:00:18
URL: http://flws.blogg.se/
Postat av: flow

okej tack, förlåt i så fall. nån skrev ditt namn och blogg och skrev en elak kommentar som jag tog bort

2011-01-16 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0