Köttbullar och pasta...

Tja tja!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag skulle jag typ gå till bromaplan och träffa en läkare där...
Annars har jag bara varit i skolan som vanligt.
Vi köpte typ tulipaner i bromaplan.
Det blev röda tulipaner.

Titta röda tulipaner...
Aja...
Nu ska jag snart äta...
Imorgon är det fredag.
Men vi har läxa ändå till den dagen.
Men vi har inte Engelska nu till fredagar vi har byt så vi hat det till onsdagar.
Men men jag ska snart äta nu...men gå in på Nathalies blogg...den är...
WWW.jagbast.blogg.se
Efter matten ska jag göra läxan sen imorgon är det fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSSSS o KRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMM på er alla sötisar!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0