Vet ni...??

Tja bloggen!!!!!!!!
Nu har jag varit ivägg och spelat cello, själv också eftersom mamma är i såne och ska sälja ett hus...
Men vett ni??NI vet nattis gumman hon ska sluta ha blogg, det är så synd!!...
Aja...
Hon orkade inte bara längre...Men jag tänker iallafall fortätta ett bra tag till!!
Men iallafall chattr med gumman nu på facebook, haha ja det är skitt roligt!!!!
Men iallafall ska ficksa lite nu på facebook...
Och vet ni sen kanske jag tror iallaafall det men jag kanske ska choppa med gumman och REbbe, Aida på lördag, sen kanske en till men har inte frågat, dannie!
DEt kommer bli jätte-roligt!!
Aja, men ska vara med typ dannie esti och elsa imorgon i skolan på första-rasten det kommer typ asså bli skitt roligt!!!!!haaha!!
Men iallafall ska feakaaaaaaaaaaaaaaniagafr på facebook nu!!
KItt roligt!!
Haha...
Men ses allas söta älsklingar!!
Men imorgon så skulle nattis gumman följa med kanske till cellon, asambespel, ja det blir kitt roligt!!!!!!!!
Det är vid halv 6 så hinner nog skriva lite innan des,
Puuusssssss o krrrrrrraaaaaaaammmmmmm!!!!!!!!!!
Sses alla sötisar!!
Pippiakuku!ÄLskar er!!

LIlla coola jag, haha!!

Gummman det var synd att du skulle sluta men har glada minnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0