Typisk...

Tja...NU har jag ätit, typ det enda jag gjort sen jag skrev sist...Haha.
Ja men sen , vet ni jagh märte typ att jag är sjuk, så måste vara hemma imorgon, sen ska jag typ gå till doktorn och typ kola om jag har skräpokoper...ÅHå typiskt...Såg verkligen fram imot choppingen så åhå är skitt ledsen, typiskit!!!!!!!!!!!
Pissssss jävla fan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åhå!!!!!!!!!!!
Aja...
TYpiskt hatar att vara sjuk...
Hatar att vara sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.desainadinblogg.se
Åhå skitt var ledsen jag är...Pisss...
Älskar dig gumman!!!!!!!!

Pusssssssss o krrrraaaaaaammmmmmm/Ledsna hanna

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men hoppas att vi kan ta det på söndag istället!!!

men om det går för dig.

2011-02-17 @ 19:35:49
URL: http://endastnattalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0