Tja, kul kul kul!!

Tja bloggen!!!!!!!!!!!!
Är kitt glad!!!!!!!!!!!
Haha men hade facktist jätte-roligt idag i skolan...
Första rasten var jag med Vida, Elsa, Esti, Dannie, Joakim, daniel, Linus arle, Linus L och så några till, och allltså jag har aldrig haft så kull en rast, det är sant... Det var jätte-roligt!!!!!!!!!!
Annars var jag bara med vida!!
Men, åhå, det var skitt roligt, tack allhop för en lyckad rolig rast, kRAMMMMM älskar er allihop!!
Hoppas vi kan göra om denna rast!!<3<3<3 KRAM!!
NI alla är bäst!!!!!!!!!!!
Annars ja dan har varit helt okej, förutom att jag brände mig på fingret på hemkunskapen,haha, aa det gjorde ont...
Men ja, ska titta på facebook kanske kanske bara kanske gå ut en stund kanske till ådis har kitt tråkigt...
Men ses imorgon, föresten gumman nattis hon har en ny blogg, vid namn mmm....
www.hahahakul.blogg.se

Ja den är det...
Kraaaaaaaaam o pusssssssssssss/Söta roliga Hanna!!
www.desainadinblogg.se

Kommentarer
Postat av: Esti <3

Hanna du behöver inte fråga om du får vara med oss de är bara gå till oss om du vill vara me nån <333 :D

2011-02-22 @ 20:33:17
Postat av: Anonym

Vi finns alltid för dig <33

2011-02-22 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0